VI edycja Targów karawaningowych w Poznaniu jest od wielu lat największą polską imprezą karawaningową. Impreza Caravans Salon trwała 4 dni, i odbywała się w 7 pawilonach wystawienniczych o powierzchni ponad 45 000 m2.
Zaprezentowano tam ponad 530 kamperów i przyczep kempingowych. Targom tym towarzyszył zlot kamperów i przyczep kempingowych, w którym wzięło udział ponad 300 załóg. Targi odwiedziło łącznie ponad 33 000 gości.
Stoisko Hobby, przygotowane przez nasza firmę, zlokalizowane było w pawilonie nr 5, w pawilonie z najbardziej prestiżowymi markami karawaningowymi. Stoisko zostało zbudowane na powierzchni 1.120 m2 i zostało podzielone na klasyczną prezentację asortymentu Hobby oraz kącik Beachy. Prezentacja przyczepy Beachy przygotowana została na podwyższonej platformie, z białym piaskiem, i trawą wydmową wokoło.
Klasyczna część stoiska Hobby zostało zbudowana w oparciu o centralną kostkę multimedialną – z dużym EKRANEM LED (o wymiarach 5,0 m x 5,0 m) oraz 3 wielkoformatowymi podświetlanymi banerami o wymiarach 4,5 x 5,0 m każdy ,na pozostałych trzech bokach centralnego sześcianu. Na ścianach wokół stoiska zamontowano 4 podświetlane banery, o wymiarach 4m x 5m każdy. Kolejny duży EKRAN LED został natomiast zamontowany na ścianie w kąciku Beachy, o wymiarach 2,0m x 4,0m.
Na ekranach LED prezentowane były promocyjne materiały wideo przygotowane przez Hobby na nowy sezon 2024, z polskim lektorem i uzupełnione innymi materiałami promocyjnymi Hobby, w tym logotypami Hobby i Beachy oraz zdjęciami.
W tym roku, podobnie jak w roku poprzednim, stoisko Hobby prezentowane na Targach w Poznaniu powstało we współpracy z Agencją „Media Entertainment” z Warszawy.
Ofertę Hobby na Targach reprezentowało 14 wybranych przyczep kempingowych i 3 samochody kempingowe.